Aktualności

74% najmu w parku handlowym VIS a VIS przy ul. Przyczółkowej w Warszawie

Do grona najemców Vis à Vis Warszawa, inwestycji realizowanej przez Capital Park i Real Management na warszawskim Wilanowie, dołącza sieć sklepów sportowych Decathlon. Na ponad 800 mkw. GLA marka uruchomi zupełnie nowy koncept, w ramach którego pojawi się wiele ciekawych rozwiązań, m.in. z dziedzin nowych technologii. Decathlon zagospodaruje też część terenów zewnętrznych obiektu, na których stworzy specjalną strefę rekreacyjną. Decathlon to marka o francuskim rodowodzie i zarazem największa sieć sklepów sportowych na świecie, funkcjonująca w 34 państwach. Na polskim rynku działa od 2001 roku, i posiada w chwili obecnej 45 placówek na terenie kraju. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwijanie produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze). Firma jest także autorem kilkunastu technologii i komponentów technicznych, które stosuje w swoich produktach. Koncept Decathlon w warszawskim Vis à Vis będzie zupełnie inny od tego, co można znaleźć w pozostałych placówkach sieci. Miejsce w dużej mierze służyć będzie budowaniu bliższych relacji z klientami, doradztwu produktowemu, zostanie także wyposażone w szereg rozwiązań z dziedziny nowych technologii . Zarówno jego wygląd, układ przestrzenny oraz aranżacja będą odbiegać od tego, z czym klienci mieli okazję spotkać się do tej pory. We wnętrzu Decathlon w Vis a Vis będzie można m.in. testować sprzęt sportowy, ćwiczyć wspólnie z trenerem bądź korzystać z boisk i przestrzeni la sportów grupowych. Koncept przewiduje również aranżację części przestrzeni na zewnątrz obiektu. Dla wszystkich klientów, oraz przebywających w okolicy centrum dostępna będzie specjalna strefa rekreacyjna. – Dzięki obecności zupełnie nowatorskiego i niedostępnego nigdzie indziej konceptu Decathlon, Vis à Vis na warszawskim Wilanowie nabierze wyjątkowego charakteru oraz zyska wartość dodaną w postaci niezwykle ciekawej funkcji sportowo-rekreacyjnej. Zagospodarowana zostanie także zewnętrzna część naszego obiektu, co wpisuje się doskonale w lokalizację centrum – położone jest ono w bezpośrednim sąsiedztwie jednej z najpopularniejszych tras rekreacyjnych łączących Wilanów z Powsinem, a także w sąsiedztwie dużych kompleksów przyrodniczych, takich jak Park Natoliński czy Park w Powsinie. Dzięki temu Vis à Vis będzie mogło funkcjonować nie tylko jako centrum wygodnych, codziennych zakupów, ale również ciekawe miejsce relaksu, odpoczynku i spędzania wolnego czasu. Z pewnością pomoże w tym również bogata oferta gastronomiczna, jaką szykujemy dla naszych przyszłych klientów – mówi Anna Kotyńska, Head of Retail Leasing Departament, Grupa Capital Park. W chwili obecnej trwają zaawansowane rozmowy dotyczące wynajmu ostatnich wolnych powierzchni w obiekcie. Tylko w ostatnim czasie do grona najemców Vis à Vis dołączyły: pierwsza w Warszawie restauracja Max Burgers, klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Dębowy Dym oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Za komercjalizację Vis à Vis odpowiadają grupa Capital Park i dział Property Consulting firmy BOIG wspomagany przez Real Management S.A.