Aktualności
Real Management S.A., 20 lat na rynku – Nowy logotyp, nowy etap w rozwoju spółki
Real Management S.A., spółka deweloperska obchodzi w tym roku dwudziestolecie swojej działalności. Aby podkreślić ten znaczący jubileusz firma Real Management S.A. zmienia swoją identyfikację wizualną i przedstawia nowy branding. Odświeżone logo ma podkreślić również transformację, która zaszła w firmie w ostatnim roku po wdrożeniu nowej strategii biznesowej.
Nowa strategia Real Management S.A., ogłoszona pod koniec 2021 roku, zakłada skupienie aktywności firmy na sektorze nieruchomości technologiczno-przemysłowch oraz mieszkaniowych. Do ubiegłego roku spółka była zaangażowana dodatkowo w projekty w pozostałych sektorach nieruchomości komercyjnych. Od początku działalności firma wybudowała 265 000 mkw. powierzchni komercyjnych i mieszkaniowych.
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe cztery lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych 500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin. Budowa pierwszego etapu willi oraz ich sprzedaż, rozpoczną się jeszcze
w tym roku.
– 20 lat obecności na rynku i 20 zrealizowanych projektów, to dowód na to, że od początku istnienia Real Management, konsekwentnie realizujemy nasze plany rozwoju. Odświeżając wizerunek, chcemy symbolicznie zasygnalizować nowy etap w jaki wkroczyliśmy – realizację nowej strategii i nowych projektów – mówi Marcin Malka Prezes Zarządu Real Management.
Odświeżone logo i identyfikacja wizualna Real Management S.A.
to efekt współpracy z agencję kreatywną WALK with David.
– Logo firmy zostało znacznie uproszczone, jego minimalistyczny kształt trójkątów odzwierciedla formę litery RM a także przedstawia spółkę oraz dwa sektory nieruchomości, w których firma rozwija swoją strategię – mówi Marcin Malka Prezes Zarządu Real Management.